Darmowa wersja AION: Co się zmieniło w tym popularnym Fantasy MMO?

Już od 2009 roku gracze przemierzają przestworza świata fantasy o nazwie Atreia w sieciowej grze fabularnej AION. Co zmieniło się w tym czasie? Wraz z licznymi aktualizacjami spełniano życzenia społeczności i stopniowo rozbudowywano grę. Zmianami objętych zostało wiele elementów i funkcji, dodano nowe instancje, lepszy system nagród i sprawniejszy system podnoszenia poziomu postaci przez wykonywanie zadań. Wprowadzono nowatorski system mentorów, dzięki któremu doświadczeni gracze pomagają początkującym, a obie strony czerpią z tego korzyści.

Jednak najbardziej znaczące zmiany i rozszerzenia, które zostały wprowadzone z biegiem czasu, przedstawiamy poniżej.

Więcej zadań, lepsze nagrody (1.9)

Na żądnych wrażeń bohaterów czeka ponad 3900 misji. Już w pierwszym patchu NCsoft wprowadził do gry nowe serie połączonych ze sobą misji, aby uczynić zdobywanie kolejnych poziomów jeszcze przyjemniejszym. W obecnej wersji można osiągnąć maksymalny poziom doświadczenia, wykonując wyłącznie misje i inne zadania.

Nowe tereny i wprowadzenie instancji solo (2.0)

Ponieważ wielu graczy osiągało już w tym czasie poziom maksymalny, został on podniesiony do 55 w wersji 2.0. Do gry została wprowadzona Balaurea – pierwsza z nowych stref. Obok kolejnych lochów, bohaterowie Atreii mogli po raz pierwszy przemierzyć instancje solo. Pojawiły się także dodatkowe środki transportu w postaci wietrznych tuneli i gejzerów, które znacznie zwiększyły komfort podróżowania po Atreii.

System mentorów: doświadczeni gracze pomagają początkującym (2.5)

W połowie 2011 roku NCsoft wprowadził kolejne nowości do świata Atreii, a wśród nich nowatorski system mentorów. Ułatwia on życie nowym graczom, nagradzając zarazem weteranów, którzy zechcieli im pomóc. Mentorzy otrzymują specjalne medale, które mogą zamieniać na wartościowe przedmioty. Początkujący gracze otrzymują natomiast doświadczenie i część łupu, zdobytego podczas wspólnych przygód.

Wersja 2.5 przyniosła także długo oczekiwaną aktualizację grafiki oraz więcej możliwości interakcji z Miols – małymi zwierzątkami, które zapewniają dodatkowe miejsce na ekwipunek i potrafią same zbierać łup.

Kochaj swojego wroga: powiew świeżości w PvP oraz instancjach (2.7)

Ku radości wszystkich szczególnie miłujących sié w walkach z innymi graczami, najnowsza duża aktualizacja (2.7) wprowadziła areny oraz możliwość zdobycia cennych trofeów w postaci broni oraz ekwipunku. Na próbę została również wystawiona praca zespołowa, a to za sprawą nowego bossa, do którego zgładzenia potrzebnych jest aż 48 graczy.

Co dalej?

Producent gry pracuje w tej chwili w nad wersją 3.0, która zostanie wydana w Europie w 2012 i będzie wprost naładowana nową zawartością. „Obok naszego głównego zadania, czyli przeniesienia gry AION na model Free to Play, cieszymy się już na wszystkie nowe elementy, które wkrótce zostaną wprowadzone” mówi Volker Boenigk, Executive Project Director w Gameforge i dodaje: „AION pozostawał od początku w ciągłym rozwoju i tak też będzie w przyszłości.

Nowa zawartość, jak na przykład system mieszkalny w wersji 3.0 oraz dynamicznie zmieniające się warunki pogodowe, sprawi, że AION pozostanie w gronie najlepiej ocenianych i najbardziej lubianych gier MMO. Poprzez liczne aktualizacje chcemy upewnić się, że w nadchodzących latach gracze natrafią na wiele nowych wyzwań i będą mieli wiele radości z gry w AION.”

ostatnia zmiana: 2012-02-14
Komentarze
Polityka Prywatności