Wygrała „karma coli”

W pierwszym etapie Video Game Program zwyciężył scenariusz „Karma Coli” autorstwa Szymona Adamusa. Na podstawie jego pomysłu młodzi programiści w II fazie konkursu stworzą demo gry komputerowej.

Jestem nie tylko pasjonatem gier, ale także wrodzonym optymistą, dlatego napisanie scenariusza zgodnego z filozofią „Witaj po radosnej stronie życia. Coca Cola” przyszło mi intuicyjnie. –  mówi 23-letni finalista z Poznania. Zwycięstwo cieszy, nagrody też… ale fakt, że na podstawie mojej pracy powstanie gra to więcej niż frajda, to DUŻE PRZEŻYCIE. Mam nadzieję, że użytkownicy będą się przy niej dobrze bawić. – dodaje.

Szymon Adamus jest studentem kulturoznawstwa i jednocześnie pracuje jako copywriter. Fabuła jego scenariusza jest konsekwencją idei reklamy Coca Coli „reguły zmieniają się na dobre”. Gracze m.in. pomogą sprzedawcy ułożyć gazety, pozbierają zakupy babci i pogodzą skłóconą parę.

Autor zwycięskiego pomysłu będzie honorowym członkiem Jury, kolejnego, II etapu Video Game. W tej fazie konkursu, która rozpoczęła się 9 marca, mogą brać udział jedno lub dwuosobowe zespoły programistów.

Dbamy o emocje na skalę Radosnej Strony Życia, dlatego w tym etapie programu przewidzieliśmy nie tylko nagrody, lecz także prawdziwie emocjonujące przeżycie dla Zwycięzców. Wspólnie z firmą Electronic Arts zorganizowaliśmy wyjazd do londyńskiego Centrum Programowania gier komputerowych - mówi Mikołaj Ciaś, brand manager marki Coca Cola w Polsce.

Gry można nadsyłać do 20 kwietnia. Szczegółowe zasady II etapu konkursu oraz zwycięski scenariusz można znaleźć na www.Coke.pl.

Komentarze
Polityka Prywatności