W sekwencjach filmowych w grze Command & Conquer 3: Gniew Kane’a zagrają m.in. Natasha Henstridge i Carl Lumbly
Mamy przyjemność powiadomić, że w Command & Conquer 3: Gniew Kane’a, pierwszym oficjalnym rozszerzeniu do doskonale przyjętej przez graczy i krytyków gry Command & Conquer 3: Wojny o tyberium, wystąpią Natasha Henstridge (trylogia “Gatunek”) i Carl Lumbly (serial “Agentka o stu twarzach”), grając w zupełnie nowych sekwencjach filmowych w wysokiej rozdzielczości. Henstridge i Lumbly dołączą do doskonale znanego fanom weterana serii, aktora Joe Kucana, który od początku wciela się w rolę Kane’a, ogarniętego megalomanią przywódcy Bractwa Nod. Aktorzy znajdą się w epicentrum wydarzeń przedstawionych w rozszerzeniu Command & Conquer 3: Gniew Kane’a, rozciągających się na przestrzeni dwudziestu lat – począwszy od odrodzenia Bractwa Nod po drugiej wojnie o tyberium, poprzez dramatyczną historię trzeciej wojny o tyberium, a na tym, co stało się po jej zakończeniu skończywszy.
Natasha i Carl świetnie pasują do aktorskich sekwencji wideo, które powołają do życia historię opowiedzianą w Gniewie Kane’a – powiedział Mike Verdu, dyrektor generalny studia EA Los Angeles i producent wykonawczy Command & Conquer 3: Gniew Kane’a. – Fabuła i obsada aktorska w Command & Conquer 3 okazały się wielkim sukcesem. Niezmiernie się cieszę mogąc pracować z tak utalentowanymi aktorami przy tworzeniu sekwencji filmowych do rozszerzenia. Tym razem tryb kampanii będzie czymś niepowtarzalnym – sądzę, że fanom spodoba się to, w jaki sposób potoczy się historia – dodał Mike Verdu. Sekwencje filmowe są znakiem rozpoznawczym Command & Conquer od czasu pierwszej części cyklu, która ukazała się w 1995 roku. Poza charakterystycznymi dla serii filmami aktorskimi i rozpiętą na dwie dekady kampanią, Gniew Kane’a oferować będzie sześć nowych podfrakcji i bogactwo nowych jednostek, budynków oraz mocy armii Global Defense Initiative, Bractwa Nod i enigmatycznych obcych – Scrinów.
Command & Conquer 3: Gniew Kane’a w wersji na konsolę Xbox 360™ wprowadzi rewolucyjny interfejs opracowany specjalnie z myślą o konsolowych graczach, którzy dzięki zupełnie nowemu sposobowi kontrolowania strategii czasu rzeczywistego będą mogli za pomocą gałki analogowej wydawać rozkazy dotyczące budowy, rozmieszczenia jednostek i ataku.
Rozszerzenie opracowywane jest przez EA Los Angeles. Command & Conquer 3: Gniew Kane’a ukaże się wiosną 2008 roku na komputery PC z systemem Windows oraz konsolę Xbox 360. Wersja na PC wydana będzie z polskimi napisami. Więcej informacji na temat Command & Conquer 3: Gniew Kane’a można znaleźć pod adresem www.CommandAndConquer.com.