Nadciąga demon ulicy
Prace nad samochodem SEAT Leon CUPRA Need for Speed™ ProStreet trwają. W projekt zaangażowani są najlepsi polscy specjaliści i firmy tuningowe. Za zamkniętymi drzwiami warsztatu powstaje specjalna wersja samochodu SEAT Leon CUPRA, dla którego wzorem są unikatowe modele aut występujące w grze Need for Speed™ProStreet.
Pomysłodawcą projektu jest firma Electronic Arts Polska, producent i wydawca gry Need for Speed™ ProStreet. Przeróbkom poddany zostanie SEAT Leon CUPRA, przekazany przez firmę Iberia Motor Company S.A. – generalnego dystrybutora samochodów marki SEAT w Polsce. Przed projektantami, inżynierami i mechanikami stoi wyzwanie: stworzyć samochód marzeń każdego kierowcy.
Efekt pracy tunerów – SEAT Leon CUPRA Need for Speed™ ProStreet – będzie znacznie różnił się od wersji seryjnie produkowanej. Zwiększona moc silnika, nowe zawieszenie, wzmocnione hamulce, profesjonalne opony firmy TOYO oraz różnorodne mechaniczne modyfikacje – takie zmiany wprowadzi firma Inter-Cars, największy dystrybutor części zamiennych do samochodów w Europie Środkowo-Wschodniej.
W pracach nad samochodem demonstracyjnym SEAT Leon CUPRA Need for Speed™ ProStreet weźmie także udział firma AutoR, która przygotuje unikalną wersje bodykitu. Specjalnie skomponowane karbonowe elementy karoserii oraz wnętrza wykona firma AGT, która odpowiada również za końcowy wygląd samochodu. Auto zostanie pokryte lakierem w specjalnym czerwonym kolorze, nad którego składem pracują eksperci z Laboratorium Badawczo-Rozwojowego firmy NOVOL.
Wisienką na tym “motoryzacyjnym torcie” będzie wmontowany do wnętrza samochodu wysokiej klasy sprzęt audiowizualny z oferty JL Audio i Eclipse oraz konsole Xbox 360™. Tym zajmą się firmy SONIA DRAGA oraz AUDIOMANIA we współpracy ze znaną na rynku motoryzacyjnym firmą JAVA CAR DESIGN, która wykończy wnętrze wysokiej jakości skórą.
Efekt pracy będzie można zobaczyć podczas pokazów najnowszej części kultowej serii gier wyścigowych. Termin ukończenia demo cara SEAT Leon CUPRA Need for Speed ProStreet na razie pozostaje tajemnicą, jednak raport z postępów prac nad samochodem będzie można obejrzeć m.in. na kanale TVN TURBO i w magazynach tuningowych. Oficjalnymi patronami medialnymi akcji są TVN Turbo, Auto Świat i Antyradio.